پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227307
جناب خان شب يلدا با خندوانه مي آيد!
تاریخ انتشار : 1395/09/25 18:39:03
نمایش : 1373
برنامه تلويزيوني «خندوانه» از روز شنبه کار خود را براي پخش سري جديد اين برنامه آغاز مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد علي احمدي تهيه‌کننده برنامه تلويزيوني «خندوانه» پيرامون پخش سري چهارم اين برنامه تلويزيوني گفت: رامبد جوان از شب يلدا با برنامه «خندوانه» مهمان خانه‌ها مي‌شود.

وي در ادامه در خصوص تغييرات و اضافه شدن بخش‌هاي مختلف به اين برنامه بيان کرد: در فصل جديد از «خندوانه» تغييرات چنداني ايجاد نکرده‌ايم و مخاطبان از اول دي ماه با همان شکل و شمايل هميشگي اين برنامه را خواهند ديد.

احمدي با بيان اينکه همچنان حضور «جناب خان» در سري چهارم «خندوانه» مشخص نشده است، درباره نقل مکان استوديوي ضبط برنامه اظهار داشت: سري چهارم «خندوانه» به شمال غرب کشور و محله‌اي در فرحزاد منتقل شده است و مخاطبان تغييرات «خندوانه» را در طراحي دکور و فضاي اجرا مي‌بينند.

تهيه‌کننده برنامه تلويزيوني «آيينه خانه» در خصوص شروع ضبط قسمت‌هاي جديد عنوان کرد: با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده، ضبط سري جديد «خندوانه» از شنبه با همان فضا و بخش‌هاي گذشته آغاز مي شود.

احمدي در پايان با اشاره به ساعت پخش و حضور مهمانان در شب يلدا خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه ضبط برنامه کليد نخورده است،‌ مهمانان شب يلدا مشخص نشده و طبق برنامه هاي گذشته و تصميم مديران شبکه نسيم، برنامه بايد از ساعت 22 به روي آنتن برود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html